0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
słuchajcie, troszkę apdejtów:- w czwartek na spotkaniu pojawi się fotograf - miło by było, gdybyście do tego czasu wiedzieli, jak będziecie wyglądać - a już najlepiej by było, gdybyście mieli jakieś zdjęcie siebie w stroju - i w ogóle kim będziecie, żebyśmy mogli zaplanować scenki w różnych lokalizacjach- najbliższe spotkanie będzie również moim ostatnim w klubie, więc chciałabym, gdyby ktoś był w stanie przejąć projekt jeśli chodzi o organizację wystawy (oraz przejąć moje miejsce w zarządzie, ale to offtop)- na spotkaniu musimy ustalić też masę nieistotnych szczegółów w stylu: kolejności lokacji, o której zaczynamy, do której będziemy się focić, jak będzie wyglądał transport itp
Żeby już powoli konkretyzować całe przedsięwzięcie - proponuję taki przybliżony rozkład dnia zdjęciowego: 8:30-10:00 - Lokacja nr 1 - teren pewnego przedsiębiorstwa za zakładami Michelin,10:00-12:00 - Lokacja nr 2 (o ile wypali) - stara parowozownia,12:00-14:00 - Lokacja nr 3 - stara strzelnica w lesie miejskim,14:00-16:00 - Lokacja nr 4 - post-militarne tereny na Kortowie,16:00- ? ? ? - jw. - Fallout Party.
8:30-10:00 - Lokacja nr 1 - teren pewnego przedsiębiorstwa za zakładami Michelin (zbiórka: 8:15 pod OBI),10:00-12:00 - Lokacja nr 2 - stara parowozownia (zbiórka: 10:00 stacja "Bliska", ul. Zientary-Malewskiej),12:00-14:00 - Lokacja nr 3 - stara strzelnica w lesie miejskim (zbiórka: 12:00 CeIK),14:00-16:00 - Lokacja nr 4 - post-militarne tereny na Kortowie (zbiórka: 14:00 Urząd Poczty w Kortowie),