Maja 14, 2024, 10:06:56
Strona główna
Forum
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Forum AKMF
»
AKMF
»
RPG
»
Rippers
Drukuj
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
11
Do dołu
Autor
Wątek: Rippers (Przeczytany 20688 razy)
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #150 dnia:
Grudnia 17, 2010, 10:03:00 »
Oskar, wyrażasz się trochę nieprecyzyjnie. No i nie wyjeżdżaj tu z atmosferą, bo to już trochę chamskie.
Dwie sesje jedna po drugiej odpadają. Musielibyśmy zacząć w nocy.
Na przysłość:
Gdy jest podejrzenie że nie ma sesji, pytajcie MNIE. Czy jakby jeden z Twoich graczy odwołał Twoją sesję a Ty byś nie miał możliwości reakcji na to nie wkurzyłbyś się trochę?
Może ktoś będzie od nas chciał jednorazowo wziąć udział w Twojej sesji, jeśli mu pozwolisz? Innego dyplomatycznego wyjścia nie widzę.
Zapisane
Bell
Mieszczanin
Wiadomości: 45
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #151 dnia:
Grudnia 17, 2010, 10:37:52 »
@Doom
To nie mozna bylo tak od razu?
Owa neprecyzyjnosc o ktorej wspomnial Podtxt sie klania.
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #152 dnia:
Grudnia 17, 2010, 12:40:49 »
Pewnie bym się nie wkurzył, ale byłbym nie lada zdziwiony
Jest nas 3+1mg więc 2 osoby mogę na gładko przyjąć
Zapisane
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #153 dnia:
Grudnia 17, 2010, 13:27:30 »
Ja mogę sie pisać, chciałbym zobaczyć jak prowadzisz.
Podaj tylko datę, miejsce, godzinę, poziom postaci, złoto i ograniczenia co do podręczników itp.
EDIT: jednak znalazłem coś innego do roboty na dzisiaj, więc nie będę się wam wtrącał. Ja odpadam.
«
Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2010, 14:24:00 wysłana przez Podtxt
»
Zapisane
Bell
Mieszczanin
Wiadomości: 45
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #154 dnia:
Grudnia 18, 2010, 23:56:33 »
No dobrze, a wracajac do tematu zrodlowego...
Jakas kolejna ankietka z terminami czy cus?
Zapisane
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #155 dnia:
Grudnia 19, 2010, 09:47:27 »
Termin był przecież ustalony,
8 stycznia
.
Przemyślałem troche ostatnią sesję i chcę namieszać jeszcze trochę w mechanice.
Problem 1: nie podoba mi się, jak Asy zmieniają oblicze pola walki. Jest ich naprawdę dużo i potrafią bardzo przeważyć szalę na korzyść szczęśliwca.
Rozwiązanie: Asy od tej chwili są redukowane, tj. nadal można asować, jednak z każdym kolejnym przerzutem wynik zmienia się o -1. Przy okazji likwiduje to błąd niemożliwości wyrzucenia konkretnych cyfr przy niektórych kościach (np. niemożliwe jest mieć wynik 4 przy kości k4, gdyż ta kość zrobi Asa i łączny wynik będzie co najmniej 5).
Przykład: Frederick strzela z pistoletu do dziwnie zachowującego się ptaka. Przyjmijmy, że nie ma modyfikatorów, załóżmy że jest blotką i nie ma Kości Figury. Frederick ma k8 strzelania. Rzuca. Pierwszy wynik to 8, więc Frederick ODEJMUJE JEDEN od wyniku (czyli ma w pamięci 7) i rzuca dalej. Rzucił znowu 8, co daje 15, znowu odejmuje jeden od wyniku i rzuca. Wyszło 6, więc jego wynik to 8 -1 +8 -1 +6 =20. Jeśli nie rozumiecie i sprawia Wam to trudnośc, wystarczy przyjąć że od osiągniętego wyniku wg normalnych reguł odejmujemy ilość Asów (w tym wypadku byłoby 8+8+6=22, 22-2=20).
Problem 2: Nikt nie interesuje się Rippertech, a uważam to za nieodłączny element systemu.
Rozwiązanie: Dodatni Reason nie wpływa na rzuty, liczy się tylko jeśli jest ujemny. Gracze otrzymują na początku Reason w ilości zależnej od kości Spirit (k4=1, k6=2 itd.) co powinno czyniść pierwszy zabieg Rippertech praktycznie bezbolesnym, nawet bez stosowania psychiatrii czy popalania opium.
Problem 3: Mechanika loży z podręcznika jest do kitu. Nowa w przygotowaniu. Karty już są, muszę jeszcze tylko potestować i wydrukować.
Problem 4: Rozgrzebane umiejętności, już sam nie wiem które wyrzuciłem a które nie. Niedługo wrzucę konkretną listę.
«
Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2010, 09:50:27 wysłana przez Podtxt
»
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #156 dnia:
Grudnia 19, 2010, 10:13:33 »
wydawało mi się, żw właśnie tak działały asy (albo tak wcześniej tłumaczyłeś)
dla mnie spoko zmiana, bo przeciwnicy i też na tym tracą.
mnie osobiście najbardziej interesuje loża
imo możemy się podzielić z seraphem, tak aby jeden z nas miał rippertech a drugi mad science
mi odpowiada bardziej mad science, ale i tak nie mam zamiaru się tym zajmować do momentu odpimpowania loży
Zapisane
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #157 dnia:
Grudnia 19, 2010, 10:51:12 »
Do Mad Science trzeba mieć Warsztat, do Rippertech trzeba mieć Labolatorium Rippertech, więc lożę trzeba odpimpować przed tak czy siak.
EDIT: Zobaczmy jeszcze co o zmianach powie Seraph.
«
Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2010, 10:53:06 wysłana przez Podtxt
»
Zapisane
Seraph
Bohater
Wiadomości: 73
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #158 dnia:
Grudnia 19, 2010, 12:56:21 »
Jeśli chodzi o moją postać to wogule mnie nie interesuje Rippertech.
Ponadto zmiany które proponujesz mocno ingerują w "ducha" Savage Worlds (ścinanie listy umiejętności, szybsze "budowanie" Loży, jedne przewagi będące "darmowe" w wymaganiach, inne pozwalające zadawać nożem obrażenia jak od karabinu).
Rozumiem, że chcesz by wszystkim się dobrze grało ale zastanów się czy po tych wszystkich zmianach to będzie dalej przypominało Setting Rippers na zasadach Savage Worlds.
PS. Co do asów - to pamiętaj, że ta zasada działa zarówno na BG jak i na BN-ów, więc to się niejako wyrównuje (chodzi o to by gracz się za bardzo nie rozzuchwalił oraz by zwykła blotka miała szansę dać popalić graczowi)
PPS. Ponadto pamiętaj, że gracze (i ważni BN-i) są Figurami, czyli nie byle Blotkami.
«
Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2010, 13:21:46 wysłana przez Seraph
»
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #159 dnia:
Grudnia 19, 2010, 13:00:55 »
man, nie po to gramy w rippersów, żeby pakować w moce psioniczne, lasery czy trenowanie pokemonów
możesz zawsze być szalonym naukowcem
Zapisane
Seraph
Bohater
Wiadomości: 73
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #160 dnia:
Grudnia 19, 2010, 13:11:36 »
Dowcip w byciu Szalonym Naukowcem polega na tym, by najpierw być Szalonym
- reszta przychodzi z czasem
Zapisane
Bell
Mieszczanin
Wiadomości: 45
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #161 dnia:
Grudnia 19, 2010, 18:29:45 »
Nasze druzynowe dziewcze nie bedzie obecne 8go, gdyz tego dnia rano wyjezdza.
Jako ze na forum nie bedzie miala jak zajrzec to przekazac prosila, iz dnia 7go jeszcze bedzie dostepna, mniej wiecej od godziny 13.
ps.
Seraf.. jak cie tak bardzo bola te noze, to przezuce sie na cos innego, plus nie pier... dulka ze ta przewaga nie ma wymagan. Tak samo z karabinem, bo rownie dobrze moge stwierdzic ze mieczem mozna walic jak z karabinu. Po to jest przewaga by cos dawala, twoja daje ci czary ktore hmm.. napierdalaja jak dzialo a nie karabin i nie wymagaja broni.
Zapisane
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #162 dnia:
Grudnia 19, 2010, 18:54:22 »
Czy możemy to przełożyć na 7mego stycznia jak tak?
Zapisane
Bell
Mieszczanin
Wiadomości: 45
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #163 dnia:
Grudnia 19, 2010, 19:04:45 »
No ja nie widze przeszkod.
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #164 dnia:
Grudnia 19, 2010, 20:20:07 »
jak ma to być ostateczny termin to no problemo
Zapisane
Wen
Rycerz
Wiadomości: 199
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #165 dnia:
Grudnia 20, 2010, 13:14:37 »
Proszę Was jeszcze o wstrzymanie się z ustalaniem terminu (Z mojej to przyczyny pojawia się nieobecność ''drużynowego dziewcza", jak to pięknie określił Bell.)
Dzisiaj/ jutro będzie wiadomo na 100%.
Zapisane
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #166 dnia:
Grudnia 20, 2010, 14:19:13 »
OK, więc ustalimy dzisiaj/jutro.
Zapisane
Seraph
Bohater
Wiadomości: 73
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #167 dnia:
Grudnia 21, 2010, 16:06:36 »
To jak z tym ustalaniem ?
Zapisane
Akashne
Łowca Czarownic
Wiadomości: 398
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #168 dnia:
Grudnia 21, 2010, 18:16:04 »
Nie wiem, czekam na odpowiedź od Wen.
jeśli urodziny będzie robić w piątek, to w żaden z tych dni nie dam rady sesji zagrać, niestety
byłam przekonana, że to się odbędzie jakoś "później w miesiącu" (co najmniej tydzień). jak się wreszcie wypowie, uznajcie to za stan obowiązujący (ale u mnie to jak w kalejdoskopie ostatnio - jak może zauważyliście
)
Zapisane
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #169 dnia:
Grudnia 21, 2010, 19:40:40 »
Niech Wen w ramach urodzin przyjdzie i zagra z nami.
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #170 dnia:
Grudnia 21, 2010, 20:46:55 »
Chyba znów będziemy musieli posiłkować się dudlem
Może Wen zostanie naszą szaloną profesor (^_^)
Zapisane
Bell
Mieszczanin
Wiadomości: 45
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #171 dnia:
Grudnia 21, 2010, 21:46:40 »
Nie zapeszaj dudlem, jeszcze nie wszystko stracone!!
Zapisane
Akashne
Łowca Czarownic
Wiadomości: 398
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #172 dnia:
Grudnia 23, 2010, 00:03:00 »
um.. taaak, jasne. zamiast mieć fajną (?) imprezkę w Warszawie, przyjedzie do Olsztyna grać w erpegi z nami, nerdami. Sounds possible? huh.
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #173 dnia:
Grudnia 23, 2010, 13:23:59 »
ja ostatnio zrezygnowałem z biegania w nagonce,
na rzecz umówionej sesji więc wszystko jest możliwe
d(^n^)b
Zapisane
Podtxt
Rycerz
Wiadomości: 114
Płeć:
Dżentelmen
Odp: Rippers
«
Odpowiedź #174 dnia:
Grudnia 23, 2010, 15:40:20 »
Nic się nie wyjaśniło. Terminem sesji zostaje
7 stycznia
2011, piątek.
Naprawdę długo się naczekaliśmy także chcę prowadzić tą kampanię. W tej chwili postacią kluczową jest Bell i tylko jego lub moja nieobecność odwołuje sesję. Powiedziałem.
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
11
Do góry
Forum AKMF
»
AKMF
»
RPG
»
Rippers