Maja 11, 2024, 14:42:08
Strona główna
Forum
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Forum AKMF
»
AKMF
»
LARP'y
»
LARP neuroshimowy (18+)
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: LARP neuroshimowy (18+) (Przeczytany 1724 razy)
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
LARP neuroshimowy (18+)
«
dnia:
Września 28, 2010, 17:41:41 »
Kiedy: 9 października, 3 godziny przed zmrokiem, do zmroku
Gdzie: Kortowo, nieopodal obozu pracy Korka
Kadra: Szkieletor + Vanilin + Specjalni Operatorzy(Nabór)
Goście: w liczbie 21
Tytuł: "Zaczęło Się Jabeć AD 2065"
Rejestracja: onizukaxxx(małpa)o2.pl
temat: larp neuroshimowy
treść: dane kontaktowe, wybrana frakcja
Frakcje:
posterunek
gang hegemonia
freelacerzy (bardzo free)
Klimat:
Rentgen
Gwiazdko co w blasku twoim ogrzać się można
spadająca gwiazdo trwożna
kometo co promienisty masz ogon
światłości która przenika wszystko
gromie z jasnego nieba
Ciebie tylko tu potrzeba
o Głowico co spadasz na nas
oślepiasz nas swym blaskiem
spalasz
niech nastąpi podział
niech światłość wnika w nas
a nigdy po ciemku nie pobłądzimy
tak będziemy świecić
...
(by łosiu i szkielet)
Nie jest to larp ASG, lecz repliki mile widziane (bez magazynków)
«
Ostatnia zmiana: Września 28, 2010, 17:43:12 wysłana przez Vanilin
»
Zapisane
Szkieletor
Bohater
Wiadomości: 54
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #1 dnia:
Października 06, 2010, 14:49:59 »
50% miejsc obsadzonych. Ludzie zgłaszać się!! Powiadomcie znajomych!! UWAGA! NAWET JEŚLI NIE ODPISZE NA MAILA TO JESTEŚCIE ZAPISANI(miałem problemy techniczne).
INFO:
Zbiórka - 14 na starej pętli kortowskiej. Gramy do 3h najpóźniej skończymy o 17.30
Stroje nie muszą być jakieś wyszukane, niektórym wystarczą wytarte dżinsy i stare bluzy. W końcu nie każdy w Neuroshimie chodzi w moro. Pozdrawiam.
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #2 dnia:
Października 10, 2010, 11:47:16 »
Uff... Na szczęście udało nam się domknąć naszego pierwszego post-apokaliptycznego larpa.
Bardziej doświadczeni wyrozumiale pouczyli nas o blagach i niedociągnięciach.
Sądzę, że możemy liczyć na przyszłe larpy, zarówno ze strony graczy jak i prowadzących
Zapisane
wiktas
Goblin
Wiadomości: 10
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #3 dnia:
Października 10, 2010, 12:00:42 »
jak dla mnie bylo naprawde spoko. Gdyby wyeliminowac drobne niedociagniecia dotyczace rekwizytow i terenu gry (jak dla mnie byl za maly) to wszystko bedzie super:)
Zapisane
Akashne
Łowca Czarownic
Wiadomości: 398
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #4 dnia:
Października 12, 2010, 15:26:54 »
drobne niedociągnięcia? taa..
Zapisane
korek
Big Bad Boss
Paladyn
Wiadomości: 748
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #5 dnia:
Października 12, 2010, 17:32:39 »
Tak... Skończyłem zajęcia ze studentami, poleciałem do domu, wykombinowałem z***biste przebranie w 5 minut, poleciałem na miejsce LARP'a ile tchu w piersiach a tu... Pusto!
Mieliście grać do zachodu słońca... Czyżby "małe niedociągnięcie"...?
Zapisane
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #6 dnia:
Października 12, 2010, 21:28:26 »
Było mi głupio jak usłyszałem, że znajdujesz się na płycie parkingu, kiedy my już jesteśmy daleko.
Powoli składam się do ułożenia wzoru na wymagany teren gry dla określonej liczby osób. To był także najsłabszy punkt naszego konwentowego larpa.
Tak czy inaczej pierwsze płoty az koty i na następny konwent przygotujemy coś wypiętrzonego w kosmos. (Tylko nie wiem jeszcze w jakim dokładnie składzie) Szczerze mówiąc to jak tylko obgadamy to na spotkaniu w kanciapie, to pewnie zaczniemy coś robić.
Zapisane
Akashne
Łowca Czarownic
Wiadomości: 398
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #7 dnia:
Października 13, 2010, 10:07:26 »
Korku, fabuły starczyło na około półtorej godziny. nawet mniej, moim zdaniem.
Bunkier itp były, oczywiście. trzeba było uważać, żeby się o nie nie potknąć i nie złamać czegoś - poza tym, po prostu... były. żadnej wzmianki od MG.
Ja na pierwszym miejscu wśród słabości wymieniła bym słabe przygotowanie MG (i kiepskie przemyślenie tego LARPa - nie wiem, jak było z planem pierwotnym, ale to, co ostatecznie się odbyło, było przemyślane źle, jeśli w ogóle. Ale to nie jest usprawiedliwienie dla MG, bo w sytuacji braku graczy mówi się - LARP odłożony, aż się zbierze odpowiednia liczba) i brak graczy (jak w poprzednim nawiasie). Dopiero trzecie miejsce zajmuje miejscówka. Co mogło pójść gorzej? hmm.. LARP mógłby się w ogóle nie odbyć (tak, to wciąż gorsza alternatywa), no i mogli by być kiepscy gracze. z dwojga złego wolę chyba kiepskich MG niż graczy.
Korku, strasznie mi przykro - gdybym wiedziała, że zamierzasz przyjść, to bym od razu zadzwoniła jak się LARP skończył.
Zapisane
Szkieletor
Bohater
Wiadomości: 54
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #8 dnia:
Października 13, 2010, 17:37:51 »
Wypraszam brak sobie te zarzuty. Nasza spółka larpowa była podzielona co do przełożenia larpa więc z braku graczy i z założeniem że larp ma się odbyć, zmieniliśmy konwencje, owszem, a teren był mały gdyż z taką ilością graczy nie opłacało się przedzierać przez "pole kukurydzy" mimo iż za nim też był fajny obiekt. Możliwe iż mała "przejrzystość" kart postaci spowodowała niezrozumienie zamiarów twórcy larpa, i sam fakt że zapomnieliśmy głośno wspomnieć o zmianie konwencji świadczy o niedociągnięciach, do tego się przyznaje. Jednak, jakby nie spojrzeć zachowanie akashne w pewnym momencie było skandaliczne i chamskie. Mam nadzieje że następnym razem będziesz bardziej opanowaną "dziewczynką" (całkiem nieźle ja odgrywałaś)
Korku, Korku, trzeba czytać forum. Napisałem że max do 17.30 chociaż i tak skończyło się wcześniej...
A propo fabuły. Tak naprawdę chcieliśmy żeby gracze ją stworzyli. Wiem, wiem. Pomysł dość ekstremalny i raczej nie wypalił. Pozdrowienia.
Zapisane
Akashne
Łowca Czarownic
Wiadomości: 398
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #9 dnia:
Października 14, 2010, 14:05:01 »
Wiem że nieźle - wybrałam coś z czym będę dobrze się bawiła, mimo wszelkich przeciwności niezależnych ode mnie
.
Co do mojego zachowania, chętnie wysłucham Twoich zarzutów dziś na spotkaniu, jeśli wystarczy czasu. Albo za tydzień. Albo kiedy zechcesz - w twarz i przy świadkach. Moje zachowanie (nie powiem, żebym siliła się na uprzejmość) było spowodowane oczywistą dość irytacją wynikającą z faktu, że LARP trwał 3x krócej niż uszycie głupiej laleczki, z której nic mi nie wyszło. i tym, że o niczym nie uprzedziliście graczy, dając im karty i każąc samemu kreować postać.
kreacja postaci przez gracza pojawia się między światem gry a kartą postaci - to od mistrza gry zależy, jak będzie to szeroki zakres. Gracz może sam tworzyć postać (i bardzo to lubię) niemal od podstaw, ale TRZEBA o tym najpierw uprzedzić tego gracza. bo napisanie mu "jesteś mechanikiem, umiesz naprawiać samochody" - to nie jest postać, to jest zarys na podstawie którego po tygodniu pracy z graczem lub po pół godziny pracy MG powstać powstanie. Szczególnie, jeśli ktoś wcześniej dostał informację, o tym, że jest chemikiem... a to jest różnica. i to całkiem duża, nawet według podręcznika do neury. Co z tego że i to i to jest technikiem?
Co powiecie na dyskusję o tworzeniu LARPów na którymś ze spotkań klubowych? wtedy można by porozmawiać - może i ja bym wreszcie zrozumiała, o co Wam chodziło?
Zapisane
Szkieletor
Bohater
Wiadomości: 54
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #10 dnia:
Października 16, 2010, 14:22:11 »
Zauważ że technik to specjalizacja pod którą się podczepia profesje takie jak chemik itd... Dyskusja bardzo chętnie, jednak w czwartki jestem zajęty i nie mogę pojawiać się na spotkaniach
Bardzo mi przykro z tego powodu bo bardzo miło grało się w plansze z wami.
Zapisane
Doom
Wielki Inkwizytor
Komendant Straży Miejskiej
Lord
Wiadomości: 1021
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #11 dnia:
Października 16, 2010, 17:39:10 »
Poczekaj dobrze widzę że twierdzisz jakoby specjalizacja była kluczowa dla bohatera a profesja podpieta pod nią ma znaczenie kosmetyczne? Bo jak tak, to wychodzi na to że nie odrobiłeś pracy domowej i pchałeś sie z łapami tam gdzie miałeś małe pojecie o tym co robisz. W Neuroshimie nie ma czegoś takiego jak profesja powiązana ze specjalizacją. Nie ma tak że wybór określonej profesji (bo to profesję wybierasz wcześniej) automagicznie powoduje zawężenie listy dostępnych specjalizacji. Przedstawiciel każdej profesji może wybrać każdą specjalizację. Co więcej specjalizacja ma znacznie mniejsze znaczenie w kreacji bohatera niż profesja. Co więcej nie ma profesji mechanik w tej grze. Nie wspomnę o tym że próba przeniesienia żywcem zasad mechaniki postaci z regularnego rpg na larpa to porażka na dzień dobry, jesli nie jesteś zdecydowany pójść na całośc i rozpisać szczegółowo mechaniki larpa, tak jak to np zrobiono przy allensternach.
Zapisane
Demokracja jest wtedy gdy dwa wilki i koza glosują co zjeść na kolację. Wolność jest wtedy gdy dobrze uzbrojona koza podważa ważność głosowania.
CarGier
Łowca Czarownic
Wiadomości: 286
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #12 dnia:
Października 17, 2010, 14:53:44 »
don't panic
zarówno w realiach larpa jak i neuro...
mechanik nie istnieje
Zapisane
Szkieletor
Bohater
Wiadomości: 54
Płeć:
Odp: LARP neuroshimowy (18+)
«
Odpowiedź #13 dnia:
Października 17, 2010, 21:56:28 »
jak zwykle nadinterpretujesz. Chodzi mi o to że specjalizacja określa charakter postaci. Statystycznie jeśli jesteś chemikiem, monterem bądź wybierasz podobną profesje zazwyczaj bierzesz specjalizacje technik. Jeśli chodzi o samą neuroshime i jej mechanikę, to nikt tu nic nie wrzuca do larpa, myślę że wypowiadanie się w temacie którego kontekstu się nie rozumie (nie widziałeś kart postaci) jest zbędne, a twoja interpretacja i zarzuty co najmniej dziecinne. Wyluzuj Doomie!
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
Forum AKMF
»
AKMF
»
LARP'y
»
LARP neuroshimowy (18+)