Nazwa użytkownika:

Hasło:

Autor Wątek: Battle Cannon 2010 : 12-13 czerwca  (Przeczytany 1255 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline korek

  • Big Bad Boss
  • Paladyn
  • Wiadomości: 748
  • Płeć: Mężczyzna
Battle Cannon 2010 : 12-13 czerwca
« dnia: Czerwca 01, 2010, 13:19:42 »


Skrót zasad:
Cytat: 'Ederus'
Sędzia Główny: Paweł Korpal
Sędzia pomocniczy: Olek Śleszyński
Limit miejsc: 53

Wpisowe: 30zł
Zasady:

1. Armie na 1800 pkt, Force Organisation 1-2 Hq, 2-6 Troops, 0-3 Elites 0-3, Fast Attack 0-3, Heavy Support 0-3.

2. Nie można używać Special Characters ani bohaterów imiennych (za wyjątkiem Emperor's Championa)

3. Dopuszczone armie: wszystkie armie i jednostki oficjalne, oraz, po uprzednim zgłoszeniu sędziemu: Citadel Journal, Chapter Approved, White Dwarf (pod warunkiem, że zasady do tychże armii nie zostały zmienione przez nowe kodeksy) oraz Codex The Lost and The Damned by Sztab.

4. Zabronione Imperial Armour.

5. Dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Deathwatch Kill Team, Kroot Mercenaries;

6. Zabronione są VDR i Tyranid Monstrocities;

7. Nie można korzystać z Minor Psychic Powers opisanych w "It's all in the mind";

8. Jednostki powinny być reprezentowane przez adekwatne figurki (WYSIWYG). Na turnieju obowiązuje Wysiwyg, obejmujący jedynie bronie i ekwipunki wykupione w rozpisce. Tzw. Over Wysiwyg jest dopuszczalny, pod warunkiem, że nie przekracza dobrego smaku. W razie wątpliwości proszę pisać do sędziego głównego. Wyjątkami są: granaty na modelach, Moce psioniczne, Veteran skille, "3cie" bronie na modelach z oddziałów, które bazowo posiadają trzy bronie jak np: Chaos Space Marines: Bolter, Bolt Pistol, Chainsword. W tym przypadku obowiązuje jedynie jedna z trzech wyżej wymienionych broni.
MARINES MAJĄCY BAZOWO CCW,BP I BOLTER NIE MUSZĄ MIEĆ NA FIGURKACH POKAZANYCH WSZYSTKICH TRZECH BRONI.
MARINES MAJĄCY BAZOWO BP I BOLTER NIE MUSZĄ MIEĆ NA FIGURKACH POKAZANYCH DWÓCH BRONI.

9. Rozpiski należy przesyłać na adres jedi0 @ o2.pl za poprawne rozpiski przesłane w terminie do 6 czerwca 2010 r. uczestnik otrzyma 3 pkt do klasyfikacji turnieju. (w temacie zgłoszenia proszę wpisywać "Battlecannon 2010”)

10. Gramy na stolach 72"x48"

11. Obowiązują oficjalne FAQ, PKZ oraz URP gramy na 5ed.

12. Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wymagane jest również posiadanie podręczników, lub ich kopii, z których się korzysta (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do 'Deathwatch Kill Team').Wymagane jest również posiadanie kostek, miarki calowej, oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania, lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

13. Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

14. Armie nie muszą być pomalowane, ale odbedzie sie ocena malowania, ktora bedzie wliczona do koncowego rankingu:

0-5 malowanie
0-4 konwersje
0-3 podstawki
0-3 klimat
0-2 rozróżnienie oddziałów

15. Zostanie test wiedzy. Test będzie liczył 10 pytań z czego będzie można zdobyć 10 punktów.

16. Gracze przyłapani na oszukiwaniu otrzymają automatyczną przegraną w bitwie, w której oszukiwali (20:0). Powtórne przyłapanie na oszustwie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.

17. W wyniku losowania, gracze zostaną podzieleni na pary, w których rozegrają pierwszą bitwę. W kolejnych bitwach pary będą wyznaczane przez komputer (program Sędziówka). Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji par.

18. Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

19. We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia. Zabicie przeciwnikowi 75% modeli jest warte 500VP. Przy obustronnym rozbiciu żaden z graczy nie dostaje punktów.

20. Misje:

W każdej misji jest grane 6 tur!

1 scoring może scorować tylko 1 objective!


W kazdej misji poza celami misji liczy sie rowniez KP. Gracz ktory zabije wiecej KP dostaje dodatkowe VP zgodnie z tabelka:


1 KP roznicy - 200VP
2 KP roznicy - 400 VP
4 KP roznicy - 600 VP

1) Recon
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – Scoring na koniec bitwy w strefie rozstawienia przeciwnika jest warty 550VP
Zasady specjalne - VP, rezerwy, deep strike

2) Take & Hold
Strefy rozstawienia – Dawn of War
Cele misji – każdy scoring unit w 12” (wszystkie modele muszą być w 12”) od środka stołu jest warty 550VP
Zasady specjalne – VP, night fight (pierwsze 2 tury), rezerwy, deep strike

3) Ćwiary
Strefy rozstawiena – Spearhead
Cele misji – Ćwiartka przeciwnika jest warta 800VP, neutralne 550VP, własna 300VP
Zasady Specjalne – VP, rezerwy, deep strike

4) Znaczniki
Strefy rozstawienia – Trójkąty (T-18”)
Cele misji – 4 znaczniki (18” od innych znaczników i 12” od krawędzi stołu). Każdy znacznik jest wart 550VP
Zasady specjalne – VP, deep strike, rezerwy

5) Anihilacja
Strefy rozstawienia – Pitched Battle
Cele misji – Za zabite i spolowione jednostki przeciwnika dostaje się podwójną wartość punktową (np. za zniszczenie land raidera za 250pts dostaje sie 500VP, a za np. urwanie mu broni 250VP.

Zasady specjalne – VP, night fight (1 tura), rezerwy, deep strike

Tabela punktowa:
0-350 10:10
351-700 11:9
701-1050 12:8
1051-1400 13:7
1401-1750 14:6
1751-2100 15:5
2101-2450 16:4
2451-2800 17:3
2801-3150 18:2
3151-3500 19:1
3501+ 20:0

Czasówka:

Sobota
10:00-10:30 zapisy
10:30-13:00 1 bitwa (1h przerwy na obiad)
14:00-16:30 2 bitwa
16:45-19:15 3 bitwa

Niedziela
9:00-11:30
11:45-14:15
14:30 Ogłoszenie wyników

Więcej informacji w tym lista zgłoszonych na forum OKF 'Miscast'