Mam ciekawą informację, dla osób praktykujących szeroko rozumiane RPG (nie mylić z cRPG).
Otóż dogadałem się z pozostałymi agendami korzystającymi z Klubowego lokalu, w ten sposób, że w soboty w godzinach dziennych (powiedzmy 10:00-19:00) możemy korzystać z tej miejscówki bez potrzeby jej rezerwowania. Ale za to jeśli którakolwiek z agend będzie potrzebowała "kanciapy" w tych godzinach w daną sobotę, to nie będziemy im stawać w poprzek i udostępnimy im lokal, choćby kosztem odwołania lub przeniesienia danego przedsięwzięcia (sesji, turnieju, LARPa) w inne miejsce. Pozwala nam to na wykorzystywanie miejscówki w zdecydowaną większość sobót do naszych potrzeb. Jedynym ograniczeniem jest nadal dostępność choć jednej z osób uprawnionych do pobierania klucza (póki co Doom, Haldir, ja).
Piszę o tym w tym dziale, ponieważ to głównie z inicjatywy kilku osób grających w RPGi zadziałałem w tym kierunku.
Zatem, tak jak ustaliliśmy na jednym z ostatnich spotkań:
Jeżeli ktokolwiek z Klubu chciałby zorganizować sesję w sobotę w godzinach 10:00-19:00, powinien:
1. Zebrać chętnych, którzy w tym czasie mogą wziąć udział w sesji.
2. Umówić się z jedną z osób mogących pobierać klucz, by ta otworzyła Klub.
3. Ogłosić tę inicjatywę na czwartkowym spotkaniu i poinformować o niej MNIE.
3. Najpóźniej do piątku, do godziny 15:00 zamieścić informację o zbliżającej się sesji w tym wątku. Informacja taka powinna zawierać:
- nazwę systemu,
- maksymalną liczbę graczy (w tym liczbę wolnych miejsc - minimum 1),
- godzinę rozpoczęcia sesji,
- ewentualny odnośnik do tematu poświęconego systemowi/kampanii itp.
- informację o tym w co trzeba się zaopatrzyć przed sesją, itp.
4. Być gotowym do odwołania sesji jeśli zajdzie taka potrzeba.
Zasady dodatkowe:
O pierwszeństwie decyduje kolejność zgłaszania sesji w tym wątku. Poza tym osoby organizujące sesje w danym tygodniu są zobowiązane ustąpić innym w tygodniu kolejnym, jeśli zajdzie taka potrzeba.
W kanciapie będą mogły odbywać się maksymalnie 2 sesje na raz, co pozwoli uniknąć "wchodzenia sobie na głowy" i wzajemnego przeszkadzania sobie.
Każda sesja powinna być otwarta dla minimum jednego nowego gracza, co zapewni rozwój i rotację graczy.
Endżoj!